Jaké jsou principy franchisingu v CHIRŠ

Franchsing v CHIRŠ znamená spolupráci nezávislých realitních kanceláří ve 3 rovinách:

  • Sdílení nabídek a poptávek
  • Sdílení obchodních podmínek a standardu služeb
  • Sdílení marketingu

Sdílení nabídek a poptávek umožňuje uzavírat více obchodních transakcí v kratším čase a s menšími náklady.

Již nemusíte nečinně čekat, až se někdo ozve na inzerci. Nabízejte svou nemovitost přímo kupujícím ze společné databáze poptávek. V CHIRŠ je standardem, že první prohlídky provádíme již po několika dnech od náběru nemovitosti, protože poptávající již máme. přehled poptávek tady

Vaše poptávky pak také můžete “zpeněžit”, protože nyní vašemu zájemci budou nabídnuty mnohonásobně více nemovitostí dle jeho představ – od kolegů z jiných poboček.

Uzavírání společných obchodů mezi jednotlivými pobočkami a agenty je naší největší konkurenční výhodou. Rozdělení provize za uzavřené společné obchody je spravedlivé a motivující - v poměru 80/20.

Společné obchodní podmínky a standardy služeb – bez toho nemůže fungovat spolupráce v síti nezávislých podnikatelů. Součástí těchto podmínek je:

  • Uzavírání písemných smluv o zprostředkování;
  • Uzavírání rezervačních smluv s účastí obou stran obchodu;
  • Vypracování kupních smluv nezávislým advokátem (členem ČAK) či notářem;
  • Povinné využití jistotného účtu pro správu kupní ceny;
  • Minimální rozsah služeb, spojený se zprostředkováním nabídky více o tom jak prodávame byty tady

Sdílení marketingu. Nejdůležitější zdroj klientů v oblasti služeb je nepochybně osobní doporučení. Ovšem pro tisíce potenciálních klientů, kteří nikdy žádné doporučení na konkrétního agenta nedostali, je rozhodující pravě obecná známost obchodní značky.

Prosazování každého jednotlivého agenta či realitní kanceláře pod jedinou společnou značkou je způsob, jak získat více klientů a zajistit si tak stabilnější postavení na trhu.

 

Zapojit se do sítě CHIRŠ realitní kanceláře lze několika způsoby:

  • Jste již fungující realitní kancelář. V tomto případě musíme společně prodiskutovat zavedené postupy práce a standardy služeb ve vaší kanceláři, abychom zjistili, zda-li je možná adaptace se systémem práce CHIRŠ a bude-li toto zapojení skutečně přínosné pro obě strany. V případě, že se rozhodneme pro pokračování, je proces zapojení fungující RK do sítě CHIRŠ je cca 6 měs., v průběhu kterých společně řešíme spousty praktických otázek, spojených se zavedením systému práce CHIRŠ ve vaší kanceláři.
  • Nově vznikající realitní kancelář. Jako každý nově vznikající byznys, vyžaduje hodně trpělivosti, důslednosti, energie a také finanční investice. Rozjezd nové realitní kanceláře na “zelené louce” potrvá 1 – 1,5 roku. Budeme s Vámi v neustálém velmi těsném kontaktu.
  • Vstup do již zavedené fungující pobočky CHIRŠ. Je možné jednat o podílové účasti investora či odkupu celé pobočky. Toto se řeší individuálně.

Kontaktujte CHIRŠ Česká republika    (franchising@chirs.cz)

 

Prodáváte? Máme pro vás kupce!

Vyhledat kupce

Dostávejte nové nabídky automaticky

Zadat požadavky

Zjistěte tržní cenu Vašeho bytu.

Použít kalkulačku

Osobní zodpovědnost je tajemstvím našeho úspěchu.

Vyhledat poradce