Průvodce, jak vybrat realitní kancelář

Zdroj obrázku: freepik.com
Je to stejné jako se vším: jakmile se v některé oblasti neorientujete, připadáte si jak Alenka v říši divů. A uznáváme, že reality mohou vypadat jako džungle, když poprvé sednete k počítači a snažíte se najít nejlepší realitní kancelář.
Připravili jsme pro vás proto malého průvodce, jak na to, aby byl na konci celého procesu spokojený kupec a vaše konto o patřičnou sumu větší.
1. Jděte po referencích
Reference jsou to, co dokáže spolehlivě rozdělit pomyslné zrno od plev. Abyste si udělali přehled, které realitní kanceláře oslovit k prodeji vašeho bytu, vezměte určitě v potaz dva zásadní zdroje informací: zkušenosti lidí z vašeho okolí a internet.
V prvním případě získáte reálné zkušenosti těch, které dobře znáte a dá se tušit, že vám pravdivě odpoví na každou vaši otázku ohledně toho, jak byli s prací vybrané realitní kanceláře spokojeni.
Na internetu najdete přehršel informací a neznalý člověk by se v nich mohl ztratit. Hledejte především dva okruhy informací recenze realitních kanceláří. Zkušenosti reálných klientů realitní kanceláře Vám během chvíle řekne více než tisíc slov.
Tip: Přečtěte si zkušenosti našich klientů
2. Zajděte si na prohlídku
Hledáte-li dobrého kuchaře, ochutnejte jeho jídla. Potřebujete dobrého makléře, podívejte se, jak dělá prohlídky. Přijďte se podívat na naše prohlídky. Detailně poznáte, jak bychom vaši nemovitost potenciálním kupcům nabízeli a můžete bez jakýchkoliv závazků posoudit, zda by vám to vyhovovalo.
Tip: Rezervujte si své místo na prohlídce
3. Hledejte ty, co perfektně znají lokalitu
Dobré jméno a reference ještě není vše. Neméně důležitá je perfektní znalost místa, ve kterém se vaše nemovitost k prodeji nachází. Pro kupující je k nezaplacení, když jim makléř zasvěceně povypráví o tom, kam mohou zajít na procházku a pro vás zase budou cenné informace o tom, jak se třeba vyvíjí ceny v dané lokalitě a v jaké kvalitě byly zdejší poslední prodané byty. Naše rada tedy zní, vybírejte kancelář ve Vaší lokalitě.
4. Umění prezentace neovládá každý
Jsou makléři, kteří si od vás nechají poslat fotografie prodávaného bytu, jeho popis a pár náležitostí a víc k tvorbě inzerátu na realitních serverech nepotřebují. A pak jsou ti, co si zajdou byt osobně prohlédnout, nafotí ho nebo natočí, případně přijdou i s fotografem a když usoudí, že by to bylo ku prospěchu věci, doporučí vám třeba home staging. Prezentace dělá hodně a kdo ví, jak na ni, dokáže nemovitost prodat několikanásobně rychleji.
5. Databáze a kontakty hýbou světem
Asi víte, jak je jednoduché cokoliv zařídit, když víte, komu zavolat nebo kam zajít. Úplně stejně to funguje i v realitní branži. Ten, kdo ví, komu by se mohl váš byt líbit, ho prodá stoprocentně rychleji než ten, co se bude spoléhat jen na sílu inzerce na realitních serverech.
Tip: Podívejte se, zda-li nečeká v naší databázi poptávajících Váš kupující.
6. Pořádek dělá přátele
Kolikrát už jste nejspíš toto rčení slyšeli. I my, ale také se nám už nesčetněkrát potvrdilo, jak je pravdivé. Není dobrý nápad plácnout si s realitním makléřem nebo kanceláři a nemít vše písemně doložené. U nás je zprostředkovatelská smlouva to první, co spolu podepíšeme. Všechny strany tak vědí, co přesně se bude v rámci prodeje nemovitosti dít, jaké kroky uděláme pro to, aby se váš byt prodal co nejdříve a hlavně, kolik vás to bude stát.
Zajímá Vás více o tom, jak prodáváme v CHIRŠ? Kontaktujte nás, rádi Vám na vše odpovíme.
Máte dotazy? Kontaktujte nás!
- zasílání marketingových a obchodních sdělení a nabízení služeb společnosti CHIRŠ realitní kanceláře, jakož i jakož i dalších osob ze sítě realitních kanceláří CHIRŠ, vyhodnocování klientských dat, včetně jejich profilování, vytváření obchodních statistik a poskytování marketingových informací.
Tento souhlas uděluji na dobu 3 let, nejdéle však do doby jeho odvolání. Beru na vědomí, že mám právo udělený souhlas kdykoliv odvolat.
Udělením tohoto souhlasu současně potvrzuji, že jsem se seznámil/seznámila se Zásadami zpracování a ochrany osobních údajů a se všemi právy, které mi v souvislosti se zpracováním osobních údajů náleží.